Misja firmy TELS
Wspieranie handlu światowego poprzez oferowanie naszym klientom doskonałych schematów dostaw towarów z dowolnego miejsca na świecie, w najwyższych standardach jakości, pewnie i na czas.
Wartości
Orientacja na klienta
To szczegółowa znajomość klienta: rynku, na którym działa klient, jego działalności, wymagań dotyczących usługi, podwykonawców, możliwości finansowe. Jak również gotowość podejmowania działań mających na celu jakościowe zaspokojenie potrzeb klienta, budowanie z nim długotrwałych relacji w oparciu o informację zwrotną o otrzymanej usłudze zgodnie z celami firmy.
Orientacja na rezultat
Umiejętność wyraźnej wizualizacji celu i końcowego rezultatu pracy. Umiejętność trzymania się celu i dążenia do niego pomimo pojawiających się trudności i przeszkód.
Praca zespołowa.
Działamy wspólnie, posiadamy niezbędne kompetencje i umiejętności, aby osiągnąć wspólny cel, a interakcja zawsze opiera się na zaufaniu, wzajemnej pomocy i odpowiedzialności.
Elastyczność
Umiejętność szybkiego reagowania na zmiany, odchodzenia od przestarzałych metod pracy na rzecz nowych, bardziej efektywnych, w celu osiągania wyników biznesowych.
Innowacja
Wdrażamy do naszej pracy najbardziej efektywne, innowacyjne narzędzia do osiągania celów - najnowsze technologie, formaty interakcji, metody oceny i kontroli.
Odpowiedzialność
Dokładnie analizujemy sytuację przed podjęciem decyzji, terminowo wywiązujemy się z naszych zobowiązań i jesteśmy gotowi wziąć odpowiedzialność za konsekwencje naszych decyzji i działań.